Voorwaarden & Aanmelden

Er is sprake van een lichamelijke aandoening, waarvan de bestaansduur van de klachten minimaal 5 jaar is.

Aanmelden via email. Daarna volgt een kennismakingsgesprek, dit gaat online, via Zoom.

Per overnachting geldt een eigen bijdrage. Je kiest zelf welke bijdrage je gaat leveren. Wil je een ander overnachting(en) cadeau aanbieden, dan kan je hem/haar aanmelden, de factuur van de eigen bijdrage ontvang jij.

Er is keuze uit de volgende eigen bijdrage tarieven;

1: € 19,00

2: € 38,00

3: € 57,00

4: € 76,00

Verblijfsduur gaat in overleg. Het bovenstaande is gebaseerd op 1 persoon. Meebrengen 2e persoon gaat in overleg; daar kunnen extra kosten aan verbonden zijn.

De vrijwilligers van de stichting zijn bereid hun tijd en energie te schenken, ze doen dit vanuit hun hart. Natuurlijk lopen we het risico dat er mensen misbruik van maken, door bijvoorbeeld een laag eigen bijdrage tarief te kiezen, terwijl ze wel de financiële draagkracht hebben een hogere te kunnen betalen. Wij vragen geen screenshot van je banksaldo, we kiezen niet enkel de meest droevigste verhalen. Wij kiezen ervoor deze verantwoordelijkheid bij jouw neer te leggen, wensen dat je vanuit jouw hart, je aanmelding invult en indient.

Het aantal nachten welke we per jaar kunnen aanbieden vanuit de stichting, is afhankelijk van de financiële ruimte.

Na het kennismakingsgesprek kom je op de wachtlijst. Wanneer er ruimte beschikbaar is, krijg je persoonlijk bericht.

De volgende gegevens graag verwerken in de aanmeld-mail (sidonieterpstra@gmail.com) :

Jezelf aanmelden:

Geboortedatum:

Ziektebeeld:

Keuze eigen bijdrage, nummer 1 t/m 4:

Toelichting van de wens om gebruik te maken van de stichting:

Een ander aanmelden:

Gegevens van persoon die je wilt aanmelden:

Geboortedatum:

Ziektebeeld:

Gegevens van de aanmelder:

Telefoonnr.: